Wat zijn taakgroepen?
Taakgroepen zijn posten waar uren op weggeschreven kunnen worden voor een duidelijk overzicht voor de financiële administratie. Feitelijk is het een verzameling van taken die vergelijkbaar zijn of tot eenzelfde 'groep' behoren.
Taakgroepen instellen
Is het nodig om taken te groeperen? Stel dit dan in volgens onderstaand stappenplan.
- Ga naar de pagina 'taken' en klik op het tabblad 'taakgroepen'.
Staat dit (nog) niet aan? Neem dan contact met ons op.
Klik linksboven op de knop 'groepen' en kies voor 'toevoegen'. - Geef de naam van de taakgroep in, bijvoorbeeld 'Lessen'. Bevestig met 'toevoegen'.
- Klik op 'sluiten' nadat alle afzonderlijke taakgroepen toegevoegd zijn.
- Deel hierna de taken in per 'groep' zoals in het voorbeeld bovenaan dit artikel.
- Zijn alle taken gekoppeld aan een taakgroep? Klik linksboven dan op de opslaan-knop.
Taakgroepen aanpassen
Is het nodig om een taakgroep aan te passen of te verwijderen? Klik dan op de knop 'groepen' en kies de gewenste optie. Het is ook mogelijk om een verwijderde taakgroep terug te halen via de optie 'herstellen'.